winkel_8

Veelgestelde vragen

Klant worden

Om als klant inkopen te doen bij Sligro heb je een klantenkaart nodig. Deze kan je aanvragen in iedere Sligro-vestiging. Neem wel een geldig legitimatiebewijs, inschrijving in de KBO en je BTW-nummer mee. Uiteraard kunt u ook online uw Sligro-klantenkaart aanvragen.

Nee, alleen ondernemingen en organisaties met een ondernemingsnummer kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar Sligro-klantenkaart aanvragen.

Ja, ook ondernemers met een vestiging in het buitenland kunnen een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heeft u het volgende nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs. 
  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte) 
  • Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie 

De bijbehorende Sligro-klantenkaart(en) worden enkel per post gestuurd naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. 

Bestellen en bezorgen

Ja. Bent je een klant met grote afname, dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geheel geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van uw individuele wensen. Daarvoor maken wij duidelijke afspraken met u voor wat betreft de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wilt u gebruik maken van deze service, neem dan contact op met ons en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Het bezorgen van goederen is afhankelijk van uw ordergrootte. Op basis van uw individuele wensen maken wij verdere afspraken met jou op het gebied van bestelwijze, bestelmoment en leverfrequentie.

Wil je van deze service gebruik maken, neem dan contact op met ons en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Bestellen en leveren gaat het snelst als u zelf naar één van onze zelfbedieningsgroothandels komt. Dat is dé plek waar u razendsnel al uw bedrijfsmatige inkopen van food en foodgerelateerde non-food artikelen kunt doen. Maar u kunt er ook oriënterend shoppen, ideeën opdoen, producten proeven, bijpraten met collega´s uit het vak of onze specialisten om advies vragen. Tevens kunt u in de zelfbediening onze nieuwe producten bekijken en zo op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes.

Voor klanten met een grote afname beschikt Sligro over een uitgebreid wagenpark voor bezorging tot aan de deur van uw bedrijf. U kunt op de volgende manieren bestellen:

Inkopen doen bij Sligro

Alleen ondernemingen en organisaties die in het bezit zijn van een ondernemingsnummer kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klacht of opmerking plaatsen

Je kunt een klacht of opmerking bij ons melden door het contactformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met je vestiging.

Indien je iets aantreft dat niet in het product thuishoort, vragen wij dit direct te melden bij de Sligro-vestiging waar je het gekocht heeft. Bewaar daarnaast het aangetroffen voorwerp samen met het product waarin je dit aantrof en indien mogelijk de verpakking.

100°

Het eigen magazine van Sligro-ISPC, 100°, verschijnt vierkeer per jaar en is zo lang de voorraad strekt gratis mee te nemen bij je bezoek aan een Sligro-vestiging. Ook zijn alle uitgaves digitaal beschikbaar.

100° is gratis verkrijgbaar in al onze zelfbedieningsvestigingen. Neem het mee tijdens je bezoek aan één van onze vestigingen! (Zo lang de voorraad strekt). Of ‘blader’ door een digitaal exemplaar. Je vindt deze hier.

Ja, dat kan. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken. 

De recepten die in ons tijdschrift 100°naar voren komen, worden ook op onze website gebruikt. Onder het onderdeel recepten vind je al onze recepten.

Offerte opvragen

Wil je een offerte aanvragen, neem dan contact op met de Account Manager van je Sligro vestiging. Heb je nog niet eerder contact gehad met een Account Manager, dan kun je een afspraak maken door een e-mail te sturen naar sales.support@sligro-ispc.be.