Klantenservice

Vragen of hulp nodig? Wij staan voor je klaar!

Vragen voor één van onze vestigingen?

Neem contact op met de klantenservice van jouw vestiging. We helpen je graag verder.

Vragen over je bestelling of levering?

Neem contact op met de klantenservice van bestellen en bezorgen.
+32 3 231 11 01

Veelgestelde vragen

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO) kunnen een Sligro-klantenkaart verkrijgen. Deze klantenkaart is nodig om aankopen te doen bij Sligro. Daarnaast is het mogelijk om bezorgklant te worden, waarbij je bestellingen geleverd worden op een afgesproken bezorgadres.

Wil je klant worden bij Sligro en aankopen doen in onze vestigingen? Vraag dan direct je klantenkaart aan.

Wil je graag bezorgklant worden? Neem contact op met één van onze accountmanagers.

De Sligro-klantenkaart is gratis verkrijgbaar in onze zelfbedieningsvestigingen bij je eerste bezoek. Met je legitimatiebewijs, inschrijving in de KBO en BTW-nummer brengen onze receptionistes jouw klantenkaart in een handomdraai in orde. Je kan natuurlijk ook alvast  online je kaart aanvragen.

Is je klantenkaart gestolen of ben je deze kwijt? Vul dan het contactformulier in om het verlies bij ons te melden.

Wijzigingen worden door ons zo snel mogelijk verwerkt. Nadat de wijzigingen door ons zijn verwerkt, ontvang je van ons een nieuwe klantenkaart. De oude klantenkaart wordt door ons per direct geblokkeerd.

Voor de Nederlandse Sligro-vestigingen heb je een afzonderlijke klantenkaart nodig.

Op dit moment zijn er nog 2 types klantenkaarten in omloop in België:

  • Klantenkaart van Sligro Gent en Luik
  • Klantenkaart van Sligro Antwerpen

We werken in de toekomst naar één klantenkaart die geldig is in alle Belgische Sligro-vestigingen. Vraag hier je klantenkaart aan.

Heb je als bedrijf te maken met veranderingen in jouw bedrijfssituatie en wil je deze aan ons doorgeven? Neem contact met ons op als je je gegevens wilt wijzigen.

Ben je een klant met grote afname? Dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact  op met één van onze accountmanagers en we bekijken samen de mogelijkheden.

Inloggen op sligro.be is enkel mogelijk voor bezorgklanten. Ben jij klant in één van onze vestigingen? Dan is het helaas niet mogelijk om in te loggen op onze webshop. Wil je graag bezorgklant worden? Neem contact op met één van onze accountmanagers en we kijken samen naar de mogelijkheden.

Het kan voorkomen dat je een onjuist artikel ontvangen hebt of dat de kwaliteit niet voldoet. Je kunt foutief bestelde of geleverde producten altijd direct retour geven aan de chauffeur. Of je doet een retouraanvraag bij onze klantenservice binnen 48 uur. Bekijk al onze retourvoorwaarden op deze pagina.  

Je ontvangt onze folders per post wanneer je een klantenkaart hebt bij één van onze vestigingen. Je kan ook de folder digitaal raadplegen via onze website of je inschrijven voor onze nieuwsbrief zodat je de folder steeds ontvangt.

Vul het contactformulier in als je de folder niet meer wenst te ontvangen via post. Ben je ingeschreven op de nieuwsbrief? Dan blijf je de folder digitaal ontvangen ook al meld je je af voor papieren post.

Handleiding webshop

Raadpleeg hieronder de handleiding en Q&A om je wegwijs te maken met onze webshop.